Active Listening to Identify the Customer’s Deepest Needs - Module 2: Becoming a Salesperson
Commerce & DistributionDescription
Objectives
At the end of this module, the participant will be able to identify and transform the customer's implicit needs into explicit ones.
Programme
The 6 customer typologies
The 3 postures of active listening
The 3 types of listening
The 3 tools of active listening
Target audience
People moving into a sales role or wishing to consolidate their sales skills and obtain a certification.
Certificate
At the end of the training, the participants will receive a certificate of attendance delivered by the House of Training.
Conditions
Support de cours
Pour des raisons de respect de l'environnement veuillez noter qu'aucun support papier ne vous sera fourni lors de votre formation. Votre support de cours peut être téléchargé gratuitement avant le début du cours via notre portail client (télécharger ici le guide du portail client). Vous pourrez ainsi le consulter sur l’écran de votre appareil mobile ou l'imprimer en cas de besoin. Si votre inscription a été effectuée par un responsable formation de votre entreprise veuillez le contacter pour qu'il puisse vous y donner accès ou vous l'envoyer.
Location
L-1615 Luxembourg
Luxembourg